yHNqJmUj.jpg

Greater than A

Merkvarestrategi
Visuell identitet
Produkt identitet
Pakningsdesign
Markedsmateriell
Art Direction
Brand film
Web design
Sosiale medier
Retail

En bærekraftig merkevare

Aksel Lund Svindal, Marius Eckmann, Terje Strømø og Panorama Design ønsket å etablere et klesmerke for å bevise at attraktive og funksjonelle klær kan bli mer miljøvennlig. Prosjektet skulle handle om en av vår tids største utfordringer. Fra en slik kontekst falt navnet Greater Than A på plass. Dette handlet om noe som var større en Aksel, og større en oss alle. Naturen.

Den videre grafiske profilen, produktene, emballasje og kommunikasjon starter fra dette utgangspunktet.

logo_animasjon.gif

Logoen er utviklet med utgangspunkt i det matematiske symbolet “større enn”.

 
cbHDxJHb.jpg
 
C0ux9XlI.jpg
Asset 8.png
 
Asset 10.png
 
Asset 11.png
Asset 5.png
DANMARK-1000151.jpg
 
Skjermbilde 2020-10-12 kl. 15.22.37.png
Asset 6.png
 
 
Asset 7.png
 
 
Asset 5.png
Previous
Previous

Primar – En leken identitet

Next
Next

Kygo Life – Musikk visualisert