Honningcentralen

Rebranding
Visuell identitet
Emballasjedesign
Art Direction
Webdesign

 

Et ikonisk brand

Honningcentralen ble etablert allerede i 1927 og er et samvirke av små og store birøktere. Honningcentralen ønsket en revitalisering av identiteten og emballasje. Merkevaren har blitt tydeliggjort ved å fremheve det ikoniske mønsteret på alle produktene. Vi har tydeliggjort de ulike bruksområdene slik at det blir enklere for forbrukeren å navigere seg i butikkhylla.

Panorama_Honningcentralen_0519_5418.jpg
 
HC_Boks_NorskHonning.png
 
Panorama_Honningcentralen_0519_5459-kopi.jpg
_MG_8092.jpg
Asset 4.png
Asset 5.png
Asset 7.png
_MG_8837.jpg
 
 
Panorama_Honningcentralen_0519_5258.jpg
 
_MG_7871.jpg
 
 
HC_Boks_Lynghonning.png

Vi utviklet brandbilder som feirer birøkterne og inspirerer til nye bruksområder for honning.

 
Previous
Previous

Færder – Et maritimt mikrobryggeri

Next
Next

Primar – En leken identitet