Middelthunet

Merkevarestrategi
Visuell identitet
Art direction
Markedsmateriell
Visningssenter

 

Boligdrømmen på Majorstuen

I hjertet av Majorstuen – midt mellom Frognerparken og bypulsen vil du finne Middelthunet. Et urbant boligprosjekt bestående av 329 selveierleiligheter med god standard, utviklet av Obos og Veidekke. Blandingen av urban arkitektur og det grønne, lune gårdsrommet vil gjøre Middelthunet til et godt sted å leve det gode byliv.

Middelthunet_trappinger_dag-2.jpg

Panorama stod for både konsept og design av all markedsmateriell inkludert prospekter, visningssenter og byggeplasskommunikasjon.

 
 
IMG_9861.jpg
 
 
IMG_7815_2.jpg
IMG_9886.jpg
 
 

En gyllen og sofistikert fargepallett

IMG_9773.jpg
 
Asset 2.png
 
M17-1009690.jpg
 
Asset 6.png
 
PA052218.png
 
Previous
Previous

A’terra Pinot Noir – Lett og delikat

Next
Next

Smaksriket – En øko-logisk merkevare