Visuell identitet for Oscar Inspector
Kunde: BUS AS
Merkevarestrategi, navnutvikling, identitetdesign, webdesign og kommunikasjon
Med Oscar Inspector kan bruktbilkjøpere for første gang få tilgang til omfattende dataanalyse for å identifisere mulige feil på kjøretøy før man kjøper bil.
En animasjon laget for å forklare hvordan Oscar Inspector fungerer.
Navnet Oscar Inspector gjenspeiler verdiene som ligger i merkevaren: fagkunnskap, enkelhet, trygghet, vennlighet og fremtidsrettethet – det er en venn og en rådgiver som hjelper deg å navigere i bruktbilmarkedet med trygghet og selvtillit.
Kjøp av bruktbil innebærer alltid en viss risiko. Skjulte feil og mangler kan føre til uforutsette utgifter og sikkerhetsproblemer. Oscar Inspector adresserer denne bekymringen ved å tilby en grundig sjekk av kjøretøyet basert på over 20 millioner EU-kontroller og innbyttevurderinger.
Tjenestens innovative løsning analyserer og forutser sannsynlige problemer, noe som gir kjøpere et solid grunnlag for å ta informerte beslutninger.