Visuell identitet for Oscar Inspector

Kunde: BUS AS 

Merkevarestrategi, navnutvikling, identitetdesign, webdesign og kommunikasjon

Med Oscar Inspector kan bruktbilkjøpere for første gang få tilgang til omfattende dataanalyse for å identifisere mulige feil på kjøretøy før man kjøper bil.

En animasjon laget for å forklare hvordan Oscar Inspector fungerer.

Navnet Oscar Inspector gjenspeiler verdiene som ligger i merkevaren: fagkunnskap, enkelhet, trygghet, vennlighet og fremtidsrettethet – det er en venn og en rådgiver som hjelper deg å navigere i bruktbilmarkedet med trygghet og selvtillit.

Kjøp av bruktbil innebærer alltid en viss risiko. Skjulte feil og mangler kan føre til uforutsette utgifter og sikkerhetsproblemer. Oscar Inspector adresserer denne bekymringen ved å tilby en grundig sjekk av kjøretøyet basert på over 20 millioner EU-kontroller og innbyttevurderinger.

Tjenestens innovative løsning analyserer og forutser sannsynlige problemer, noe som gir kjøpere et solid grunnlag for å ta informerte beslutninger.

Previous
Previous

Vier Arkitekter

Next
Next

Brelett - Revitalisering